نمایه نویسندگان

ا

  • احمدرش، رشید تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • اسمی، کرامت میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]

ب

  • بهامی، سروش تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]

پ

  • پری زنگنه، عبدالحسین بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]

ح

  • حسین نژاد، اکرم میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]

د

  • درویشی، زین ‏العابدین ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • دلخوش، واقف رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]

ر

  • رحمانی، سیف الله رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]

ز

  • زمانی، عباسعلی بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]

س

  • سراجی، فرهاد ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
  • سوری، فاطمه رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]

ش

  • شبانی، رحیم نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • شجاع زاده، سهیلا نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • شکوهی، محمدجعفر بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • شمس، حسین ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]

ط

  • طهماسب زاده شیخلار، داود میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]

ع

  • عبادی، موسی بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • عزت‌پور، عمادالدین رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
  • عطار، ماهان مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
  • علیمرادی، فردوس پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]

غ

  • غلامی، سید صادق نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • غیرتی، شیما بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]

ف

  • فریبرزی، الهام بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
  • فزون مهر، نادر ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]

ق

  • قلی پور، سمیرا میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
  • قنبری، سیروس بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • قنبری، مهدی معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]

ک

  • کرمی، زهره تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
  • کرمی، زهره ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
  • کرمی، زهره ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • کشت ورز کندازی، احسان بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • کله وندی، هانیه بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]

م

  • محمدی، ایرج بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
  • مرادی، شرمین بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • معروفی، یحیی پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]

ن

  • نیکخواه، محمد معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]

ی

  • یارمطاقلو همدانی، عزیزاله بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • یاسینی، زهرا بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • یوسف زاده، محمدرضا ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]