ا
-
احمدرش، رشید
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
اسمی، کرامت
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
ب
-
بهامی، سروش
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
پ
-
پری زنگنه، عبدالحسین
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
ح
-
حسین نژاد، اکرم
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
د
-
درویشی، زین العابدین
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
دلخوش، واقف
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
ر
-
رحمانی، سیف الله
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
ز
-
زمانی، عباسعلی
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
س
-
سراجی، فرهاد
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
-
سوری، فاطمه
رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
ش
-
شبانی، رحیم
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
شجاع زاده، سهیلا
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
شکوهی، محمدجعفر
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
شمس، حسین
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
ع
-
عبادی، موسی
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
عزتپور، عمادالدین
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
-
عطار، ماهان
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
-
علیمرادی، فردوس
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
غ
-
غلامی، سید صادق
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
غیرتی، شیما
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
ف
-
فریبرزی، الهام
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
-
فزون مهر، نادر
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
ق
-
قلی پور، سمیرا
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
-
قنبری، سیروس
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
قنبری، مهدی
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
ک
-
کرمی، زهره
تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
-
کرمی، زهره
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
-
کرمی، زهره
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
کشت ورز کندازی، احسان
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
کله وندی، هانیه
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
م
-
محمدی، ایرج
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
-
مرادی، شرمین
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
معروفی، یحیی
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
ن
-
نیکخواه، محمد
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
ی
-
یارمطاقلو همدانی، عزیزاله
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
یاسینی، زهرا
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
یوسف زاده، محمدرضا
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد